Merhaba!


Merhaba, bloguma hoşgeldiniz! Ben Şeyma, 21 yaşında İstanbul'da yaşayan bir üniversite öğrencisiyim.
Kendime bir blog açmayı uzun zamandır istiyordum, nihayet hayata geçirebildim çok mutluyum. Peki burada sizi neler bekliyor?
Güzellik kategorisinde büyük ilgi ve sevgi beslediğim rengarenk makyaj malzemelerim, bakım önerilerim, ojelerim ve yaptığım çeşitli makyaj denemelerim,
Yaşam kategorisinde ise mutfağımdan çoğu pratik tarifler, okuduğum kitaplar hakkında yorumlarım, kendim de halen yeni şeyler keşfedip uyguladığım "pozitif yaşam" tavsiyelerim ve hayatın içinden paylaşmak istediğim her şey olacak.
Umarım keyifle okuyup takip edeceğiniz bir site olur, her konuda geri bildirimlerinizi, yorum ve önerilerinizi bekliyorum. İyi eğlenceler!

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder